Wednesday, July 22, 2009

Ceramic Club-Success Story

 Ceramic Club-Success Story

Salam sejahtera untuk semua....
Disini ada beberapa testimoni daripada ahli-ahli Ceramic Business Club yang telah berjaya menjana pendapatan yang agak lumayan sejak menyertai Ceramic Business Club.

Click To Enlarge
 


  


  


  


  


  


 


Jangan berlengah lagi...sertai kami sekarang.Masa tak akan menunggu kita,duit tak kan datang dengan sendiri.Apa yang saya kongsikan disini semata-mata untuk anda yang ingin selesaikan masaalah kewangan anda.MASIH RAGU?????

Sebelum ni,saya pun seperti anda,ragu,bimbang,takut duit lesap dan macam-macam yang  bermain difikiran.Sebelum saya menyertai Ceramic Club ini,saya berfikiran negatif terhadap jenis perniagaan seperti ini.Tapi alhamdulillah atas desakan kawan (join kerana nak jaga hati kawan) saya ambil pakej keluarga.Syukur...walau pun masih tak berapa nak lumayan tapi ianya mendatangkan hasil(untung la tu).

Dalam sesuatu perniagaan memang ada risiko...samada untung atau rugi.Berlandaskan profile syarikat yang teguh saya beranikan diri untuk menyertai perniagaan ini.6 bulan berlalu....duit dah masyukkkkkkk.Tapi tak la seperti ahli yang lebih awal,mereka dah kaya raya...kalau tak kaya pun...ada duit senang belanja.

Jangan risau ini bukan perniagaan seperti MLM ,skim cepat kaya atau yang sewaktu dengannya.Tak payah nak ingat nak cari downline la,upline la dan macam-macam line lagi....tapi kalau cari lagi bagus la.Ada kerja lebih...ada gaji lebih..!!He...hee..!!Ceramic Business Club adalah satu perniagaan yang unik.Kerja pun santai je...kalau tak kerja lagi la santai...

Ceramic Business Club akan menyambut ulangtahun yang kedua August ini.Yang kedua???Ya...ulang tahun yang kedua,dan tak lama lagi Ceramic Business Club akan menerjah pasaran Indonesia.Pada warga Indonesia yang berminat boleh terus hubungi saya untuk maklumat lanjut.


Ceramic Business Club Appreciation Nite 2009
 

Okay lah..banyak cakap....banyak pulak bohong.Segala keputusan ditangan anda.Pilihan bijak anda hari ini menentukan kewangan anda hari esok.Anda tahu macam cara mana nak hubungi saya.!!!
by

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments:

Post a Comment