Tuesday, July 21, 2009

Pakej Keluarga




Seperti mana yang anda tahu, proses pendaftaran ahli kelab Ceramic Buisness Club ini memerlukan introducer (penaja/anda). Di sini, Ceramic Buisness Club memberikan ganjaran yang sangat lumayan kepada introducer (penaja/anda) yang memperkenalkan peluang yang hebat ini kepada orang ramai mahupun kepada ahli keluarga sendiri!


Introducer (penaja/anda) akan menerima 10% keuntungan(untung trading) daripada nilai pakej yang dibeli oleh setiap ahli yang ditajanya. Bonus ini bukan hanya sekali, tetapi setiap kali orang  yang dibawah tajaan  anda membuat pembelian. Ini menjadikan pendapatan aktif anda ini berterusan setiap bulan, berkali-kali, setiap kali orang yang dibawah tajaan  anda purchase!

Cuba anda bayangkan apabila semakin ramai menyertai peluang hebat ini melalui anda?Atau apabila ahli keluarga anda turut serta menyertai peluang ini.Syarikat akan tetap membayar BONUS HEBAT ini kepada ahlinya tanpa had bilangan ahli yang menyertainya dibawah tajaan  anda!!


Antara pilihan pakej keluarga yang disediakan untuk anda....

Click To Enlarge
   
  
  
 


Segala keputusan ditangan anda,anda yang bakal mencorakkan kehidupan anda....buat keputusan yang bijak.Saya hanya sekadar menyampaikan.Insyallah.....jika perniagaan ini seiring dengan niat yang ikhlas,ianya pasti akan sukses dan berjaya.

 

Jika anda telah memahami konsep dan jenis perniagaan kami dan berminat untuk menjadi sebahagian ahli keluarga Ceramic Club,diingatkan  disini...."Sebelum anda membuat sebarang tranksaksi pembayaran anda dinasihatkan menghubungi kami terlebih dahulu untuk mengelakkan sebarang unsur-unsur penipuan demi menjaga nama baik syarikat."
 by


 

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments:

Post a Comment