Saturday, July 25, 2009

Ceramic Club vs BNM

Ceramic Club dan Asia Ceramic Disabotaj???




Mesej terkini.......
Mesej ini disampaikan oleh Mr. Steve sendiri:
Syarikat Asia Ceramic di sabotaj oleh beberapa syarikat lain yang terjejas dan mengaitkan syarikat dengan pelaburan & pengambilan deposit menyebabkan syarikat di siasat oleh BNM.Di harap semua ahli jangan panik. Di bawah ini saya sertakan maklumat terkini yang diterima daripada TOP LEADER En Samsudin yang di terima dari Mr Steve.

1) Repurchase boleh di lakukan seperti biasa untuk mengelakkan ‘bonus compress’ atau kehilangan bonus. Sila gunakan EV SISTEM sahaja. 2) Pendaftaran baru boleh di lakukan seperti biasa jika prospek2 bersetuju menggunakan EV system sebagai cara bayaran.

3) Penebusan baucer dan cek cek yang sedia ada jgn di bank in kan dulu sehingga di maklumkan oleh pihak syarikat.

4) Segala pembayaran bonus akan berjalan seperti biasa.


Aku dah dapat modal dah tanpa susah payah cari org...memang sedih la perkara ni berlaku...sekurang-kurangnya duit ceramic ni dpt menampung keperluan harian......aku tak salahkan syarikat...syarikat dah buat yang terbaik...ni angkara orang yang mempunyai "phd" yang tinggi...sabar ajer la...apa-apa pun aku support ceramic club.


BNM kata ada members yang komplen. Yang peliknya ahli-ahli ceramic selama ni happy jer dengan CBC, takda masalah pun.Cek dapat, voucher dapat,khairat dapat. Yang nak keluar boleh keluar bila-bla masa dan dapat balik duit diorang, bahkan dapat untung jugak. Tak pernah aku dengar pulak pihak CBC tak bayar.

Aku baru call HQ, diorang minta hold dulu re-purchase atau redeem baucer sehingga diberitahu kelak dalam website CBC. Kalau tak yakin, boleh call HQ 03-42702898.Sebagusnya dapatkan update terkini sama ada melalui Fax, Email @ telefon dari upline anda.


Anyway to CBC members....... tipu la kalau tak rasa sedih bila kena raid nie tapi camna pun kalau dah suratan kita terima je la,one thing for sure, ceramic is unique.. non club like ceramic club always on time with the ev and cheque clearance as stated in the sell back policy.


Harap semua warga CBC seramai 40,000 orang tu dapat bersabar dan doakan segala keputusan menyebelahi CBC...!!!


Kata-kata kat bawah aku copy dari ahli CBC kat satu forum....(sekadar tenangkan jiwa nan lara)
bulan purnama wrote:

BOTOOIII...aku pn tido lena dah smalam bila dpt berita baik...aku x tau laa nak bahasakan apa kat org yg suka suka sgt bila org lain jatuh...bukan nak bagi semangat ke ape,malah nak api2kan lg...
kita tggu je la...Insya Allah kita menang..

Ibnu sunni meriwayatkan : Rasulallah s.a.w telah menerangkan bahawa barangsiapa yang membaca kalimah ini, orang itu akan dilapangkan Allah dari segala kesempitan. Kalimah itu ialah doa yang diucapkan oleh Nabi Allah Yunus ketika di dalam perut ikan Nun. Iaitu :(La ilaha illa anta. Subhanaka inni kuntu minaz zolimin) Ertinya "Tidak ada Tuhan yang sebenarnya disembah melainkan engkau, ya Allah. Maha Suci engkau, sesungguhnya aku adalah dari orang yang membuat zalim." SURAH AL-ANBIYAK(21):87





Layan klip ni...buat sejukkan hati....








tengah dok siasat....

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments:

Post a Comment